Tuesday, April 21, 2009

Lunch time

Aku sungguh bohsan ari nie.. to be exact, aku betul2 risau ngan keadaan kawan2 aku di SA.. Aku serba salah kerana tidak berada di situ.. tapi mereka taw yg aku tetap akan rushing ker SA jikalau diperlukan.. baik kena marah ngan mak aku atau tidak..

yer.. aku lebih rapat ngan kawan2 di SA sbb mereka menerima diri aku seadanyer.. back in my home town, there's people who beginning to accept who I am.. well, it takes me a while to adapt that changes.. but having fun with them.. at least ada la aku boleh bersuka ria.. (maka jgn ada yg terasa yer.. ampun)

pegi gym ker tak? masih tak decide.. mlm nie si dia punya time untuk bertv.. tapi.. tak sure lagi.. melepas rindu di kaca tv? pelik tue.. tapi aku sangat berbangga dgn pencapaian dier skang.. never stop of having faith with that particular person..

Byk benda celarukan fikiran aku.. baru habis makan Subway (jgn marah yer Po.. aku memerlukannyer.. ko mai TTDI, aku belanja Subway).. Tapi aku lapar balik.. kebanggangan melanda..

Good luck rakan2 seperjuangan aku yg tgh buat exams..

No comments: