Monday, April 20, 2009

Steady...

Aku mungkin emotional lately.. aku mintak maaf sgt2 kepada sesaper yg kena ngan tempias aku.. tapi, sesuai ngan muka korg saper yg kena.. dah taw aku cam ner lagi nk buat hal!

Anyways, -D- tak der di gym ari nie.. Elee tok sah nk ckp.. tapi aku sgt stress dan perlu bergym.. Steps yg dilakukan oleh Baby G mmg sgt memenatkan kali nie.. boleh gak tunjuk kasut baru dier.. yes, aku masih tidak boleh melepaskan diri aku untuk jadi cool n relax.. I need to learn more!

Aku sedar aku dah lama tidak bersuka ria.. jadi kanak2 ribena pun tidak.. buat aku terfikir, mana pegi semua org? :'( aku betul2 rindu mereka.. kalau bukan Arff, Amir, Elee yg meneman kat TTDI (which derang pun dah busy ngan hidup masing), mereka di SA (tidak perlu la nk mention sorg2-jenuh aku nk tulis), kegembiraan tidak tertulis.. yer.. hidup mesti diteruskan.. tgh terus la nie! AKU RINDU KORG!!!!

masih tidak ada berita tentang si dia.. aku pun sungguh rindu sama dia.. kalau la dier taw.. hanya mendgr suara tidak memadai.. tapi apakah daya, dier pun soh aku focus study aku..

dah la.. aku nk continue dgr lady gaga.. mau tak nyer.. aku tak puas hati first time aku tak leh habiskan steps yg diajar tadi..

No comments: