Sunday, June 14, 2009

7 and 1/2 hours

aku sgt penat melayan dan cuba memahami kerenah lecturer yg tidak ada kecomlean dan keseksian untuk mencuci mata aku ini.. ok, aku bunyi cam lebsian... hahaha

anyways, aku jumpa balik kawan2 sekelas aku drpd kelas tax yg lepas.. class tax yg lepas sungguh menggembirakan kerana memahami perkara yg diajar dan di belajar.. akan tetapi, kelas accounting ini mmg menguji kesabaran aku..

aku mmg jarang bermain phone ketika kelas (ok, aku bohong but still aku try respect lecturer aku) but again, apa jadi tadi.. after lunch, aku bermain msg ngan kawan aku.. apa jadi dowh.. aku mmg tak pay attention.. tapi, kalau aku pay attention pun, bukannyer aku faham sbb lecturer tersebut hanya membaca dr nota di papan putih di mana nota itu dia beri kepada kami semua.. HELLO!! ko patut explain kot.. cam ner la aku nk buat assignment nie.. mati aku..

anyways, aku dpt taw perkara yg tak patut aku taw.. berjaya perangkap seseorg.. tetapi, aku ready kah? masa menentukan segala2nyer..

balik dr kelas, adik kesygan aku datang.. aku tak dpt nk merehatkan buntut aku yg panas duduk kat kelas tadi, kena pulak layan kerenah adik aku nie.. nasib la dier dah besar dan memehami bile kak sunya tgh penat..

esok lagi 7 jam setengah.. harap2 saya boleh bertahan..

No comments: