Tuesday, June 2, 2009

Congrats to them..

Kamu semua tahu saya syg kamu.. saya telah membesar dgn kamu semua sejak 4 thun yg lepas.. akan saya cuba untuk datang dan bersama kamu semua jikalau ada hari2 penting...

Congratulations to Syaq, Ery, Bapak, Jay, Azin, Pak Long & Tammy.. Saya sgt berbangga dgn kamu semua.. walaupun tidak bersua bersama 3 budak kecil yg lain, saya tetap berbangga.. *claim kad dr saya kemudian hari yer* (sorry Ery, YES, sgt serba salah)

Teringat kembali suasana ketika saya grad 6 bulan lepas.. Saya kembali ke Shah Alam hari ini hanya kerana mereka tidak grad bersama saya.. dan mereka adalah kawan2 saya.. walaupun ada yg tidak rapat, tetapi gelak tawa suka ria pening semua dirasai bersama.. Saya cuma berharap, persahabatan ini tidak akan hilang begitu saja.. Kamu pun taw saya sgt syg kamu semua..

Nice see-ing you guys again.. Glad I made the decision to go and see you guys... (^_^)

No comments: