Tuesday, June 9, 2009

Seminggu berlalu tanpa berita.. kepenatan berlaku apabila terpaksa menunaikan tanggunjawab sebagai seorg pelajar dan menulis di kertas peperiksaan yg sangat menyakitkan hati aku ini.. Tapi apakah daya, aku memilih untuk mengabil professional level ini.. aku hanya boleh belajar dan buat.. tidak perlu complaint..

Kehidupan aku makin berseri.. ada teman baru, tidak.. hanya berfikiran positif dan cuma ingin melakukan sesuatu yg baru.. Penat la kalau nk duk fikir pasal responsibility org lain.. diri sendiri pun nk have fun jugak..

Manusia sering berubah2.. aku turut sedih apabila org yg aku syg tidak berkata apa2.. tetapi aku tahu, mereka ada tugas mereka sendiri dan mungkin mereka terlupa akan apa yg akan aku lalui.. aku tak salahkan mereka.. walaupun perkataan yg sering diucap adalah untuk menenangkan diri aku tetapi aku tidak dpt menerima kata2 itu.. Bak kata kawan aku, "ko tabah, mereka taw"...

Hilang kawan mmg susah nk cari yg baru.. tapi apakah daya jikalau mereka membuat keputusan untuk pergi menjauh.. walaupun aku menyayangi mereka, tetapi mereka bukanlah adik beradik aku.. mereka hanya kawan aku.. yg aku boleh memberi bantuan fizikal dan mental apabila diperlukan.. itulah aku...

tidak, aku menulis ini, bukan sebab ada sesuatu buruk yg berlaku.. aku tidak ada perasaan sedih akan tetapi hanya meluahkan benda di dlm hati..

entry ini hanya entry kosong.. bila aku dah menjumpai sesuatu, akan aku berkongsi bersama kamu semua.. ;)

No comments: