Sunday, July 12, 2009

10 July 2009..

Sebelum cerita bermula, Selamat Hari Jadi kepada Ili Syazana, Mekala, Wahid & Farah Kamal.. Semoga kamu semua dapat meraikan hari kamu dgn bainyer.. ~Amin~

Seperti entry aku yg lepas.. aku seperti hyper dan tidak taw nk berkata apa.. Pegi makan bersama Abg Rijal, Abg Adzim & Farah.. Terima kasih sekargo kapal buat Farah kerana menunaikan janjinya.. huhu.. Kerenah abang2 aku tidak berubah seperti biasa.. Farah pun apa kurangnyer.. Tapi aku ngaku aku begitu senyap pada malam itu.. seperti lost.. aku rase begitu low self-esteem.. mungkin kerana mereka telah pun menghabiskan belajar mereka dan aku tidak.. Ingin bertanya tapi tidak taw bagaimana.. *ermm* agak susah aku nk gtaw apa sebenarnye bermain di fikiran aku.. biar ar.. huhu

Aku makan ayam yg aku pun tak ingat namanyer.. kenyang siut.. mana taknyer, makan kat Chillies.. *burp* ampun.. tidak patut aku mengeluarkan bunyi.. haha!

Kemudian berpindah di Rasta.. berlepak bersama mereka.. Mereka main kad dan seseorg sentiasa kalah.. dan dier memnaggil aku "Bad luck".. kekadang aku pelik betul luck aku nie kan.. tapi byk unsur mengena2kan malam itu.. Si dai pun kepala serabut dan muka seperti ingin makan org.. *pengsan* dan aku lah yg kena buat benda yg make sure semua gelak2 dah happy..

aku x larat nk tulis lebih2 ari nie..

No comments: