Thursday, July 2, 2009

Current song in my head

SHANNON - BILA ENGKAU JAUH


Sedapnya hati

Tidak jemu

Tak sabar bermanja

Hanya sehari

tak bertemu

Macam selamanya

Rindukan ketawamu

Yang menyegarkanku

Aku terseksa dgn sendu

Bila engkau jauh

Bila terasa sentuhanmu

Aku terus sembuh

Aku bermimpi

Riang terbang

Pagi sampai senja

Cinta dihati

Sudah kembang

Utk engkau saja

Tido atau jaga

Rindu sentiasa

Aku terseksa

Dengan sendu

Bila engkau jauh

Bila terasa sentuhanmu

Aku terus sembuh

Aku tak pernah bercinta

Sebaik terbalik seluruh duniaku

Hanya satu yg kupinta

Jgn tinggalkan aku

Aku merayu

Oh kekasih

Belailah hatiku

Bile kulayu

Lagi sedih

Curahlah kasihmu

kauDakaplah aku

senyumkan piluku

aku terseksa

dengan sendu

bila engkau jauh

bila terasa sentuhanmu

aku terus sembuh

jika kau rasa

sepertiku

bila aku jauh

biarlah dua

jadi Satu

bersama selalu

hanya kau dan aku

No comments: