Monday, July 13, 2009

2 weddings and an outing

11 Julai 2009 memang memenatkan diri aku tetapi kepenatan yg melanda adalah sgt bermakna bagi diri aku..

1st event - Wedding Nadira & Haikal..

Wedding dilangsungkan di Dewan Komuniti Taman Tun.. yg berkahwin tue adalah senior aku WHICH aku samar2 ingat tapi aku redah jer pegi demi seseorg.. memandangkan aku dah janji dan ingin mencuci mata, maka aku dengan muka tak taw malunyer aku pegi..

Dengan tidak kusangka, aku jumpa lecturer aku (Mummy) di sana.. byk jugak update aku dpt bg pihak lecturer tengtang UiTM.. Mummy pun memanggil2 aku masuk balik belajar akan tetapi aku nk hold dulu atas sebab peribadi.. (peribadi la sgt!!)

Kenapa aku pergi crash in the first place pun aku tak sure.. Tapi tidak la crash memandangkan nama aku ada gak kat kad kawin Nadira tue..

Tema Pink putih.. Kerusi pelamin ala2 garden.. terdapat sangkar2 di pengiringan jalan.. tempat makanan adalah buffet dan terdapat cendol dan sebagainyer.. melihat gelagat orang2 tua di sana.. buat aku berfikir sejenak tentang perkahwinan kakak aku nanti.. banyak benar benda yg akan aku pikul hari tersebut.. 3 bulan lagi.. malas nk fikir!! hahahaha

Maka, dr wedding Nadira operasi kena mengena bermula.. tidak aku taw kenapa wujudnya operasi ini tapi aku sgt terpaksa control!!

















2nd event - Bowling di Cineleisure....

Mak aiiii.. penatnyer bukan main... untuk pengetahuan, aku TIDAK memakai baju kurung untuk bermain bowling.. aku tuka baju dulu.. mentang2 umah sikit punya dekat.. hahaha.. yang pegi bermain bowling pun bersama rakan2 baru sebenarnyer (part of it)..

2 frame dan aku agak pancit.. tapi aku cuba mencontrolkan diri.. mmg tak boleh bla.. tapi aku mmg rushing memandangkan aku ada wedding di sebelah malam.. *pengsan*







3rd event - Wedding Hafiz & Noelle

Wedding berlansung di Dewan Felda.. dari dulu aku sungguh kagum akan keunikan dewan tersebut.. sgt besar dan siling dier berbintang apabila digelapkan lampu.. angan2 aku mmg ingin melangsungkan perkahwinan aku di dewan felda akan tetapi duitnyer mana?? maka, hanya mimpi.. haha..

Aku tak kenal pun org yg berkahwin mahupun keluarganyer.. wedding anak kawan bapak aku sebenarnyer.. juga tema garden.. mmg musim agaknya.. tetapi keunikannyer berbeza daripada wedding Nadira.. Memandangkan aku SANGAT ngantuk pada masa itu, aku sgt tidak memerhati apa yg berlaku.. akan tetapi gelagat keluarga buatkan aku berfikir tentang wedding kakak aku.. *pengsan lagi*







Tamat segala activiti pada kul 1130pm.. aku balik dan rebah atas katil.. dan pada keesokan harinyer aku bangun hanya sekadar menjalankan tanggungjawab aku dan kemudian tido balik.. hahaha.. Gile penat!!

Terima kasih kepada semua yg terlibat.. drpd hati tak tenteram, kepada hari yg menyeronokan ari tersebut.. hahaha

No comments: