Friday, July 10, 2009

On leave.. YEHAAA!!

hahaha.. aku on leave.. sebenarnyer bersebab tapi dah habis buat nk buat cam ner.. I need time to myself also ok!!.. anyways, sampai bilakah akan aku jadi cam nie.. apa update?

ermm, office sgt hectic lately.. aku sangat penat.. semlm pun balik kul 830pm.. jemput kakak dan smpi umah tgk2 semua yg keluar sudah pun balik.. haha.. apa boleh aku ckp, anak2 Kambali yg suka berkerja..

Ari nie aku off day.. bangun pun lambat.. buat keja umah dan sangat penat.. aku keja jugak ok!!.. malam nk p jumpa abang2 kesayangan berserta org yg ingin membelanjakan kami semua *sweetnyer* kemudian jikalau sempat, masa berlepak bersama rakan2 lepak.. lama benar aku tak jumpa mereka.. hahaha

Hari mau hujan.. jam bilik aku mati.. bila la aku nk tanam nie.. haha.. ok, aku merapu.. sat lagi baru tulis betul2..

ada benda yg aku nk share tapi badan sakit2 a.. huhu..

No comments: