Saturday, March 14, 2009

2nd class..

Okay.. dah lama gila aku tak pergi ke kelas.. dah hampir sethun aku tak pegi kelas.. bile exam dtg, gagal semua subject (sesuai dgn muka aku)..

Jadi pelajar separuh masa sungguh penat.. tapi kalau berminat, perkataan penat tidak mungkin akan wujud.. kan? Tapi ari nie aku sgt penat.. lecturer ckp apa pun aku tak paham.. sumpah tak paham.. aku rase dier pun sure ternmpk aku tertido dlm kelas dan aku tidak membuka mulut aku langsung pada ari nie.. mahu ditanya aku ok ke? aku angguk jer.. ditanya soklan, aku tak jawab... yg lain senyap.. sedangkan soklan ditanya aku sgt tahu jawapan memandangkan aku tgh berkerja dlm bidang tersebut...

jam kul 1 tepat, aku yg cabut awal dan membeli makanan ibu bapak aku kat MV.. dan aku bersiar2 bersama Ivvie.. bersiar2 la sgt memandangkan aku cuma drive balik ke rumah..

Aku nampak byk kerenah org pada ari nie.. ada yg aku rase dah terlambat pergi satu tempat.. bermekap semasa driving.. laju pulak tue.. cam mane aku nmpk? time tue kat traffic light.. mekap comot jugak akhir2nyer.. ada yg tgh bergaduh dan scene2 menepuk nampar berlaku.. cam kisah aku dahulu.. dan hampir accident kerana tangan tak der kat steering kereta.. (sengal aku bilang).. ada yg tgh rokok seperti biasa dan pandang aku semacam tp aku buat tak nmpk.. speck hitam lor.. ada gak budak kecik yg dok tersenyum2 ngan aku.. nasib comel.. lolz..

Sampai je umah, main ngan Mishi.. dah besar balik dah Mishi.. mak aku pun dah kater Mishi Good Boy.. haha.. apa2 pun aku tetap sayang Mishi..

Ari nie belajar tentang shares.. next week penyambungan.. nie peluang terbaik tuk aku dptkan information tertentu.. akan tetapi, aku sunguh penat sekang.. nk tido tak leh tido.. cam ner nie???

No comments: