Wednesday, March 4, 2009

Having fun??

Semua ada definasi tersendiri untuk bersuka ria.. ada yg pegi clubbing.. ada yg pegi bermanja dgn teman lelaki.. ada yg pegi memuaskan nafsu hati.. dan macam2 lagi.. kalau nk di'list'kan di sini, mmg tak tidur la aku malam nie...

Tapi kenapa seseorg perlu menjatuhkan seseorang apabila org tersebut tidak melakukan apa yg mereka yg lain lakukan?Kenapa perlu memandang serong kalu org yg korg berckp tidak melakukan perkara2 yg kamu lakukan? kenapa perlu ada pemikiran sedemikian??

yes, everyone have their own style of having fun.. tapi tak perlu la nk menunjuk2.. apa la sgt nk beritahu sgt org yg kamu pegi clubbing? senyap2 sudey.. (no offense.. I have nothing against clubs but just no need to show off).. Apa la sgt nk beritahu org yg kamu keluar tiap2 malam... enjoy... Seriously.. for what??

Bile seseorang tak lakukan benda yg org ramai lakukan, gossip melayang ke sana ke mari.. menanya satu soklan tentang maruah.. jaga kain org boleh, kain sendiri?

Aku malas betul nk layan.. nama macam2 dah dpt.. mampus ko la labu.. ko yg kater aku sombong bongkak kan? Aku pedulik apa?

Call me boring (even though I am)... kalau boring, tak yah la jadi kawan aku.. as easy as that.. aku tak kacau hidup ko, ko tak kacau hidup aku.. end of story.. tapi ko nk jugakkan kacau... sendiri mau ingat kalau cili tue masuk balik dlm mulut ko yg tak leh tutup tue...

No comments: