Saturday, March 21, 2009

A long pause?

Ok.. Aku dah sangat penat.. semenjak2 confirm, tak der masa tuk aku bersuka ria.. haha.. sebenarnyer ada jer.. tapi schedule agak pack..

Aku check jadual harian aku.. gile tak boleh bla.. Just to keep my self occupied.. I would do anything to keep myself fit and healthy at the same time...

Kebijaksanaan melanda.. Belajar sambil bekerja sungguh memenatkan.. Aku harap sgt aku habis cepat.. dah penat sgt.. if tak belajar aku rase aku at least have time for my self..

Syasya dah berpunya.. rLia sudah lama taken.. Chetd undecided.. Nad pun sudey dalam diam.. Yan pun.. Afzan pun.. Elee 50-50.. Aku? giler tak boleh bla.. Having fun but at the same time I miss someone badly.. Bawak la aku keluar!!!

Ok. class tadi sgt mengantukkan.. aku rase macam aku belajar Association Law 1 & 2.. yg mmg membuatkan aku tertido dlm 5 org pelajar tue.. gile rtak boleh cover.. Lecturer pun aku rase dah nmpk.. yg bijak duduk depan.. lagi la.. nota pun dah cam cacing.. aku hanya mampu menggelengkan kepala aku bile aku tgk notes aku.. Giler tak der semangat.. Penat ngan aktiviti sampingan..

Ingatkan balik nie boleh la tido.. tapi tak boleh.. Adik kesayangan aku nie nk mai.. gundam tak siap lagi.. how?? giler letih.. sedey!!

Nanti aku post gambar gundam yg aku buat nie.. ;)

1 comment:

jaz said...

jaz not taken ..hehe