Friday, March 27, 2009

Move On

Pekataan pada hari ini.... "move on"

Sebenarnyer perkataan nie aku dok dgr sejak aku start keja semlm.. pas keja, kat rumah pulak yg aku dgr.. aku pun kurang pasti kenapa.. semuanyer masih kabur.. kekadang aku rase semua berlaku dgn sebab2 tertentu...

Aku baca balik blog Po yg sudah lama aku tak bukak.. dpt taw sesuatu yg membuatkan aku risau.. yer, blog aku masih tidak mempunyai definisi tertentu.. Tetapi akan aku cuba melakukan sesuatu..

Aku sgt serba salah dgn tidak berada si sebelah kawan aku yg aku sgt syg dan kisah.. Tapi dpt taw dier sgt dlm kesakitan which aku pun tak pasti kenapa.. Akan aku cuba berada di sisi dier bila aku p SA ari Selasa nnt..

Perkataan Move on sering diperkatakan saat demi saat.. seperti tertulis dan menyuruh aku bergerak ke hadapan juga.. Tapi aku tetap duduk di tempat yg sama.. Untuk seketika aku tidak mengetahui kenapa aku masih di sini dan tidak di depan.. Biar la masa yg menentukan...

aku seolah2 nk menaikkan bendera putih.. seperti kalah dlm peperangan.. tetapi melihat sekeliling aku, tidak mungkin aku dapat melakukan perkara sedemikian memadangkan aku masih mempunyai adik yg masih kecil dan memerlukan pertolongan dan sokongan aku untuk masa hadapan..

Kerinduan terhadap rakan2 seperjuangan.. terlampau besar sekarang.. ermm.......

No comments: