Friday, March 6, 2009

5th March 2009

OMG!! 3 hari lagi untuk menjadi confirm staff.. GILER BABI CEPAT!! dah 6 bulan...? biar betik!! hahaha... if dah 6 bulan aku keja, meaning dah 9 bulan aku single.. giler pecah rekod! ye rakan2, aku kali nie aku pegang kat janji aku... lolz.. Sape kate aku tak paham2 bahasa?? :PP

Hati riang.. HOD aku sgt tak betul.. lately dier yg hyper sampai aku tak larat nk melayan.. hyper dier semacam.. tapi aku sgt suka dpt HOD seperti dier.. kalau tak, giler bohsan hidup stress.. HOD aku tue jugak lah yg membuatkan aku bercakap2.. dan ada la juga aku terpaksa menolong dier.. nama pun assistant dier..

Sejak kebelakangan ni, aku rase, aku dpt balik apa aku patut dapat.. tapi dgn segala penuh kesabaran aku, baru sekarang? there's always a present for every sacrifice we do..

byk betul dlm otak aku nie skang.. sat lagi baru aku tulis yg baru.. refresh jer if nk baca.. lolz

No comments: