Sunday, March 1, 2009

Party

Makanan di apartment tidak begitu memuaskan perut aku.. aku tak sure la dgn yg lain.. tapi yg pasti aku nmpk kegembiraan Po memakan desert dier (kalau ko habaq awal2 kan senang!!).. apa2 pun aku nmpk dier happy.. maka aku turut happy..

Jumpa Kat bersama Amirnya (teringat adik aku), buat aku happy.. setelah sekian lama tidak jumpa mereka, akhirnyer dpt jugak melepaskan rindu di hati... Aku ingatkan aku dah lambat ke Apartment since adik kesygan aku itu merajuk dan hati tidak sampai untuk meninggalkan dier.. tapi apakah daya.. aku perlu ad amasa sendiri jugak.. mana la kawan2 aku nie nk postponed sbb aku nk spent time ngan adik aku tue..

rLia dan teman dier juga ada.. lepas jugak rindu aku kat dier.. tapi aku tercari2 Syasya.. Tapi diberitahu dier tak nk join.. aku harap dier ok.. telefon aku pun dier tak jawab...

Berjaya juga buat surprise party utk si Zain.. dan menyambut kelewatan sehari birthday Firra.. bergelak ketawa.. dan mengena2 kan antara satu sama lain.. buat kepala aku jadi gile.. gambar2 telah diambil.. ada yg diluar jangkaan.. di mana aku dipaksa padam... apa2 pun.. aku tetap suka semua yg terjadi semlm..

Once in my life, I just need a break.. Dun ask me what I should do or where I should be.. or whom I should follow.. This is me.. the real me.. sometimes I just need my break.. with family and friends.. judge all you want but it's my life.. I would not let you fail me no more...

No comments: