Saturday, May 23, 2009

Battle field...

Baru balik kelas CSP.. sgt memenatkan dan memeningkan.. tangan dah penat tulis tapi aku sedar tinggal 10 hari ker hari exam aku.. aku tak pasti aku mampu atau tidak meluluskan diri tapi aku akan cuba yg terbaik..

FB telah aku jauhkan... aku online hanya untuk blog buat sementara waktu ini.. tidak ada perkembangan melainkan semlm melepakkan diri di Rasta dan menunggu tuan punya Rasta bagai nk rak.. last2 tak wujud lagi tuan punya kedai.. agak pelik la.. Tuan punya rasta yg rindu aku.. begitu juga aku... Kegilaan yg dibawa org teman2 lepak aku tue, mmg buat aku pecah kepala.. smpi aku pun tak larat nk layan dah tapi agak mereleasekan tension..

Future plan is getting tide up.. kakak aku punya wedding.. perh.. kalau 10 hari ker exam aku.. mening by that 10 days, my sis wed is only 4 months away.. mak oii... Adik ku syg, tolong kakak! perlukan pertolongan!!! miaow!

ok, I'm freaking out.. dan aku masih tidak dpt badan yg aku nk.. PLUS, aku tak buat baju lagi.. hampeh.. cam ner nie?? after exam ada 30 hours class pulak.. ba alif ba ya tul la.... ISH..

ok.. aku nk belajarkan diri... wish me luck!

MARI BERPERANG!

No comments: