Thursday, May 14, 2009

cuti tapi minda masih bergerak..

ermm.. penat melanda.. HOD aku kater aku tak reti2 nk balik umah.. apakah daya, esok aku cuti..

Isu semasa byk yg aku ketinggalan.. Aku cuma update dr Po saje jikalau mahu tahu tentang politik.. selebihnyer, antara dengar tak dengar apa mummy ku ckp..

Hari makin hampir dgn semua benda.. Exams... Wedding kakak aku... dah juga ketiadaan kakak aku di rumah.. (ermm, tak sure aku boleh atasi atau tidak)...

perlu ker hari2 ini semakin hampir.. makin susah untuk aku meluahkan.. semua makin jauh, semakin payah untuk memberitahu..

Kekadang aku just nk back out drpd exams so that aku boleh pergi Convo org2 yg aku kisah.. akan tetapi, keputusannya tetap sama..

aku dah malas dgn semuanyer.. tapi, terima kasih adik kecil aku & keluarga aku.. untuk memberi semangat (walaupun aku kena cari sendiri =PP )

sumpah ngantuk!

No comments: