Wednesday, May 20, 2009

Study Mode

Kenapa la ada jugak manusia yg sering ingin menekan butang kebenggangan aku pada pagi2 buta ini?

nampak tak perkataan di atas tue? AKU STUDY LAGI LA! aku bukan cam ko! duduk senang2, pk duit masuk senang2 tapi tak der usaha.. nk majuk ngan aku, tolong la.. aku penat ko taw tak.. penat nk jaga hati ko tue yg TAK PERNAH BERUBAH! manusia mmg tak perfect.. tapi siapa la aku kalau ko dtg kat aku hanya untuk membetulkan kesalahan ko yg ko dah buat.. biler aku dah nasihat, ko buat lagi.. pastue menagis lagi kat aku.. biler aku gtaw problem aku, apa ko buat.. bagi opinion, sindir aku, kater aku tak bersyukur.. SEBAB TUE AKU MALAS NK LAYAN!!

ko ada dunia ko.. aku ada dunia aku.. which part of I'm studying YOU DUN UNDERSTAND???

malas ar nk jaga hati ko tue yg tak paham bahasa and men pakai lepas TANPA fikir..

jgn kacau aku! aku nk exam!

No comments: