Monday, May 11, 2009

Kegilaan berlaku

hahaha.. Adikku sudah kembali dengan penuh kebesaran dan segala tenaga yg mengkondemkan Kak Su dier yg tidak ada tenaga.. hahaha.. yer, aku rindu sgt ngan dier.. jgn salah anggap, walaupun dia sgt memenatkan utk dijaga tapi dia lah sebab utama semua akan senyum luas.. sebab itu aku syg sgt adik laki aku nie..

Ari nie, office tak betul.. ada yg start menyebarkan e-mail seperti biasa.. tapi tentang "Love".. ada yg jiwang.. ada pulak yg memprotess atau menyuara rasa tidak puas hati.. pelik benar aku.. tapi apakah daya, mereka pun tak der keja kot time tue.. hahaha.. melihat kerenah semua org, tergelak aku dibuatnya.. aku hanya mampu untuk membaca tanpa membalas memandangkan banyak keja urgent pada hari ini..

Nak saja aku bilang.. Cinta itu buta.. akan tetapi, kawan baik aku pernah berkata, "Love is not about finding a perfect person, but to find the way to love the imperfect person". Aku tetap ingat kata2 kawan baik aku nie.. dgn kata2 lain untuk membuatkan aku berfikir dan berterima kasih kerana mempunyai kawan yang memahami walaupun sudah lama tidak bersua..

Topic berubah dr "love" ke memancing.. alangkah bagusnya jikalau aku boleh ikut.. tapi apakah daya, exam 21 hari lagi (which aku patut belajar dan bukan blogging atau bermain FC di FB).. so alasan tak kuat langsung.. hahaha

Aku balik awal untuk ke gym seperti biasa.. ada gak benda gila berlaku.. aku tgh drive, D- msg aku.. aku pun jawab sepatah (memandangkan apa aku buat tue satu kesalahan) hahaha.. dier boleh la balas benda yg aku betul2 buat aku gelak.. smpi org kiri kanan aku pun pelik.. (aku pun tak sure napa ngan aku ari nie).. jumpa D- dan berdansa.. steps dah berpusing2.. letih aku.. tapi best.. kelas ari nie menarik perhatian aku..

dan balik, kegilaan terlebih berlaku.. hahah.. menjadi kanak2 ribena dan hyper.. seperti biasa, mummy aku tak nk layan kerenah aku.. tapi dia jugak yg bagi aku idea dan tolong tangkap gambar2.. (kegilaan aku bermula dgn mummy aku)..






^_^ nk sambung belajar

No comments: