Monday, May 4, 2009

Wedding bell...

Perh.. Hari pekerja sekarang dah jadi hari Anniversary kakak Hazlina.. akan ku ingat tuk selama2nyer.. haha.. yes, aku terlambat 3 hari.. aku lupa akan kewujudan blog ini.. sungguh teruk aku kan..

Dah besar dah kakak2 aku nie.. biler dikenang, aku masih kecil bila aku lepak2 ngan mereka.. sekarang nie nk kata aku kecil lagi, cam tak jer.. muka pun dah cam derang punya batch (damn, I'm old).. haha.. Sonok bile memerhati mereka membuat kerja.. Gelagat sahabat2 rapat.. Ada yg dah berumah tangga dan ada juga yg masih membujang.. Tapi bile ditanya, "nie adik Sarah?" apakah daya, aku senyum jer la.. ko ingat aku kecik lagi? hehe

Inai yg aku buat, aku tak sempat tangkap yg panjang dan besar yg aku buat kat cousin pengantin pompuan.. tapi agak berpuas hati.. akan masukkan gambar2 yg patut di blog inai..

Ari sungguh singkat pada hari ini.. akan aku mengundur diri untuk membawa diri tido membuai mimpi.. (Ok, aku pun tak sure nape ngan kepala aku nie)



Kakak & Kak Haz



The friends



^_^



Still blur of this picture.. hahaha



and the sister I will always love... *mwah*

No comments: