Saturday, May 9, 2009

Bila masa sudah tiba...

Aku dah start cuak.. Aku dah start hyper (tanpa perlu meminum air kegemaran aku).. Aku dah start fikir semua benda negatif.. Apa? Dah aku cam nie.. nk buat cam ner??

Smlm aku duk msg ngan ngan member2 aku.. ada yg soh aku drive D.. jgn letak gearbox N or R.. memula aku sgt blur (maklumlah sangat slow pick up), tapi lama2 aku paham la.. Hidup sememangnyer seperti roda.. lama2 dtg balik benda lama.. antara kita tahu nk tackle atau tidak sahaja...

Smlm juga aku sedar mereka dah nk dekat habis belajar.. aku akan kekurangan kawan di sini.. akan tetapi, mmg akan mensetkan time and date utk berdating bersama.. mana boleh pisahkan relationship cam tue jer..

Po masih di Uni.. akan aku cuba untuk ke sana apabila aku senang.. silap ari bulan aku ambik LLB aku ngan Po (bagus jugak idea aku nie)

Hari ibu tak lama lagi.. aku pun tidak pasti nk buat apa.. tapi aku fikir2, kenapa perlu kita buatkan sambut hari Ibu sedangkan kita perlu sambut hari Ibu tiap2 hari.. aku masih tak nmpk motif sebenarnyer tapi akan aku cuba buat mummyku happy pada hari tersebut (walaupun aku baru taw esok pagi ada kelas)..

Kena buat assignment Tax yg aku sungguh tak suka.. rindu gym! rindu manusia2 di gym.. mataku sudah lama tidak dicuci! haha..

No comments: