Friday, May 8, 2009

tiring day ever

aku give up.. aku penat teramat sgt.. aku pun dah tak der tenaga nk buat apa2.. tapi terpaksa melakukan jugak.. Babi betul...

Smlm half day dan pergi ke wedding anak best fren mummy aku.. yes, aku ambik cuti untuk hantar mummy aku ke wedding anak best fren dier.. alangkah happynyer aku bile aku tgk mummyku berborak2 dan gelak tawa.. udah lama aku tak nampak dier bersuka ria dan bergelak ketawa.. aku terberhenti seketika dan berfikir..

"babi.. ahad nie Mother's day!!"

yer.. aku pun memangil diri aku babi.. buat seketika.. akan tetapi, aku masih kesempitan dr segala segi.. akan aku cuba memberi a yg patut untuk menyambut hari mummy aku ini.. tapi bile difikirkan, aku mmg kena membuat tiap2 hari, hari mummyku.. mana taknyer.. aku dah keja kot!

aku sonok dpt mengukir wajah kegembiraan di muka mummy aku.. tak sia2 aku ambik half day..

love you mummy!

No comments: