Sunday, February 22, 2009

A day with lurves..

ok.. apart of aku terbaca blog Po dgn tidak berpuas hati dgn keadilan di pertandingan Phillip Jessup, aku kuar ngan rakan2 karib aku (my lurves).. walaupun hanya 2 saje, tapi 2 nie jer la yg mampu untuk memberi aku semangat di mana2 cara sekali manapun.. Mereka lah yg selalu di samping aku dan tidak pernah putus asa untuk menolong aku.. baik time senang, baik time susah..

Plan pertama untuk pergi melihat Geng.. tetapi rLia tak sihat sgt, maka bowling la jawapannyer! 3 frame.. aku menang satu and rLia 2 frame.. sorry Syah, tidak menang lansung.. hanya di tempat ke-2 dan ke-3.. jgn lawan tyco lor! (jgn marah yer)..

Selain bermain bowling, aku sedar yg si Syah nie memakai baju Manchester United.. Oiii.. ko tuka team ker atau ko support Man Utd.. tapi akan aku berbangga sebab dier memakai fav baju aku.. nasib aku tak pakai baju sama kalau tak, tak pasal2 org kater dier bf aku.. kes naya jer nnt! lolz.. tapi elok gak tue.. tapi team sebenar adalah Chelsea.. maka aku tak paham kenapa ko pakai baju Man Utd... lolz.. apa2 pun aku bangga!



Dinner di Sakea Sushi.. perh! setelah sekian lama tidak menjamu selera di situ.. Unagi kegemaran aku sentiasa di fikiran.. Walaupun duit tidak memadai, aku tetap makan.. aku pedulik apa.. lolz.. kemudian aku puasa 5 hari lagi.. perh.. mati aku cam nie...

Syah tak pernah makan sushi! dier tak suka bau dan rase.. dan hari ini dier telah memcuba makan obor2 sushi.. aku tak pasti namanyer.. tapi nyesal aku tak tankap gambar ketika dier memakan.. bukti dier memakan sushi! tapi kalau org tak caya, tanyer la rLia dan aku untuk kepastian.. yg pasti, dier tidak mahu makan sushi lagi.. lolz.. Sedap la Syah!



Esok dah nk keja.. I wish this would not end.. sengal2!! Birthday kakak kesayangan aku esok.. 3 hour in counting.. tapi dier lahir kul 5 ptg.. huhu.. tah lah.. anyways, mau buat keja2 yg sepatutnyer...

No comments: