Tuesday, February 17, 2009

Oily skin....

aku dah makin fed up dgn muka aku.. tak habis2 nk timbul pimple atau blackhead.. yg si kakak duk bising aku asyik teringat pada seseorg, tue yg naik kat muka.. sengal!

tak der kena mengena pun dgn title kat atas.. dah penat cari tajuk.. lolz

tak pegi sauna ari nie sbb adik kesygan aku tue ada presentation esok.. maka esok baru sambung pegi sauna.. aku tak taw apa nk buat.. nk kuar, tak der saper.. duduk umah, mmg never ending keja la.. nk tido, awal sgt.. *damn*

Syahrul ajak p murni satu hari.. tapi aku tak taw cam mane.. but there's always a way to go and see them.. aku rindu sama mereka.. *adeh*

Keja ok.. seperti biasa, ada je typical Malay di office aku tue.. tapi masuk telinga kanan kuar telinga kiri.. yg penting, aku ada HOD yg sesengal aku..

Kemalasan tuk membuat bunga pahar.. tapi kena buat.. memaksa diri sendiri tuk buat.. sbb dgn cara nie jer boleh habiskan masa aku kat rumah nie.. (macam nk buat part time pun ada gak nie).. Blog inai aku pun aku tak update lagi.. kenapa la lately aku sungguh malas tuk membuat keja.. belajar pun aku tak start lagi (tunggu result keluar dulu baru start belajar).. gile alasan tak boleh bla!

It's 10pm and I'm bored... ngantuk dan penat tapi tak leh tido lagi.. nnt terbangun extra awal! *adeh*

No comments: