Thursday, February 19, 2009

Rehab

tidak.. bukan rehab centre... just something that I want to write...

sgt stress ngan hidup.. mana tak nyer.. ada org hack ym aku.. cam cibai.. kawan aku kater mungkin aku tak offline betul2.. nk offline betul2 cam maner kalau lap top aku tertutup rapi dlm bag and ym online tetibe pada kul 4am.. cam cibai!

Finally I'm out.. but just to buy something for myself.. spt magazine business yg menarik perhatian aku.. bread story.. and cigar! haha.. bukan utk saya tapi utk bapak kesygan saya itu.. :PP

seronok pulak jln sorg2.. tapi apakah daya.. duit tak banyak.. maka terpaksa la puasa.. kena p cari birthday present kakak lagi.. adeh.. pokai pokai..

sungguh penat ari nie.. yg penting, MAN UTD 3-0 Fulham.. hahahahhaha.. FA Cup tue.. ;) I'm loving it..

Esok Phillip Jesup di UM.. Aku harap sgt aku leh pegi tapi keja bertimbun dan ada pulak date pada waktu mlm.. eh chup.. bukan date.. hanya keluar bersama kawan karib..

No comments: