Sunday, February 15, 2009

Manage to go through!!!

Apa itu Hari Kekasih? tah.. malas nk smbut.. kerana ada kena mengena ngan Kristian.. dan terlampau byk kisah lama di tarikh tersebut.. Tapi semlm sememangnya sgt pedih di hati selepas menerima msg daripada seseorg.. tetapi apakah daya, saya hanya mendiamkan diri dan meng'off'kan telefon saya..

Ye, org akan tertanya2 kenapa saya berbahasa Melayu.. Sungguh aneh dan sungguh penat saya ingin memikirkan perkataan yg sepatutnya memandangkan saya selalu mempraktikkan diri saya dengan Bahasa Inggeris.. itu pun kerana satu ketika dahulu, saya malu dan takut utk berbahsa Inggeris.. hanya kerana takut silap.. tapi kita semua manusia.. perlu belajar dari kesilapan... Saya tidak kisah jika ditegur tetapi jikalau menegur dan dapati sesuatu tak kena, mmg hati ini panas.. tapi memandangkan saya berbaik hati, saya menerima teguran tersebut dan lihatlah apa yg sedang terjadi di entry ini...

Saya mungkin akan menggunakan pelbagai kesalahan tatabahasa.. maka, saya memohon maaf jikalau saya ini tidak berjiwa Melayu..

Menjelang pagi ini, saya pergi berjogging seperti biasa.. dan pelbagai kerenah saya temu pada hari ini.. ada yg membincangkan hal politik.. ada yg membincangkan perkara rumah tangga.. ada juga yg hanya membawa anak2 berjalan2... saya hanya mampu senyum apabila melihat gelagat mereka.. jumpa mamat handsome and comel tetapi semua membawa partner masing2.. melepas lagi... Tidak seperti hari2 biasa, saya terbuat terlebih pusingan pada hari ini..entah kenapa, mood saya ingin melihat org sekeliling memandangkan saya sungguh tertekan dgn hidup saya sejak kebelakangan ini.. mungkin dgn cara ini saja saya boleh melepaskan tekanan saya.. Bak kata mak saya, jgn marah2, nanti putus urat.. hehe..

Syg2 saya tiba di rumah saya.. hanya untuk menjenguk saya.. Sweetkan! ^_^ tetapi hanya rLia & teman lelakinyer.. Syasya tidak mengikut dan saya harap dia tidak kecik hati.. akan tetapi, sungguh rindu saya sama dia.. Jikalau kesempatan, saya sungguh berharap Murni lah jawapan tuk bersuka ria.. saya pun sudah lama tidak meng'hyper'kan diri saya bersama rakan2 yg saya sayang sgt.. *sigh* saya pelu membuat aktiviti baru bersama rakan2 di sini.. tidak adil kerana hati saya hanya di SA dan bukan di TTDI.. tapi mereka pun busy ngan hidup masing2, jadi bagaimana?

Tidak ada benda yg perlu dituliskan di sini buat sementara waktu.. kepenatan melanda.. mungkin kemudian hari baru saya meneruskan tujuan blog ini dibuat..

No comments: