Monday, February 16, 2009

PERIOD!!

Org sentiasa ada sahaja benda yg ingin menyampaikan saya.. ok.. aku nk berhenti berbahasa baku.. sangat annoying ok!! Aku kena stop semua benda nie..kenapa perlu aku ikut apa org kate.. kenapa aku perlu terima apa org tegur?? seriously, this is my blog and I would love to do whatever I want!

Perangai org lately mmg menguji kesabaran aku.. dulu aku boleh sabar.. tapi sekarang, makin menjadi2 emosi aku..

aku ada cara aku sendiri.. ko ada cara ko, ko buat la.. tak perlu nk past judgement tentang diri aku.. aku mungkin muda dan byk lagi benda nk kena lalui.. but apa yg aku lalui lately sungguh membuatkan aku berfikir panjang.. so, if nk pass judgement, please keep it to your self...

seriously.. if seseorg nk advice, aku tak kisah.. seriously.. but to advice and to condem habis2an.. advice ker tue?? comonlah! you dun even know me inside out.. you want to pass judgement.. please ar.. who are you to me??

Yes, aku emosi ari nie.. byk benda jadi kat office yg aku betul2 tak suka.. perangai manusia sungguh unpredictable.. tapi aku berjaya melepasi halangan ari ini.. tunggu jer la esok..

tak der mood.. nk pegi buat bunga pahar.. lagi seronok dr menyakitkan hati sendr.. tak pasal2 putus urat aku...

No comments: