Monday, February 23, 2009

Selamat Hari Jadi yg ke-27 Kakakku!!

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Jadi yg ke-27 kakakku!! my only kakak yg sgt sengal tapi dier la yg aku hidup 24 tahun bersama... Watever it is, sorry sbb present tak jalan.. hahahha...



Kerja ok ari nie.. tapi seperti biasa, sgt memenatkan... dgn pekerja yg lain yg sgt 'baik'... tak der apa yg boleh aku buat untuk mengubah perangai mereka.. aku hanya mampu untuk mengangguk dan menggeleng kepala.. cam lagu ahli piqir.. angguk angguk geleng geleng.... ok.. dah lari tajuk.. lolz...

Ambik akak aku dan balik umah.. p dinner di Italianis (ok fine, tak taw eja).. tapi aku sgt kenyang setelah tidak makan apa2 selain jampu batu.. bukan diet tapi kesuntukan duit.. tapi bagus jugak.. badan sudah tidak terkawal.. kena dpt balik shape yg sepatutnyer.. org yg dah lama tak jumpa aku confirm kater aku dah 'sihat'.. sebelum org berbuat demikian, akan aku cuba menurunkan balik berat aku... (kalau aku larat)



Aku sgt tgh hyper sekarang nie.. terlampau banyak gula di dlm badan... salahkan kakak aku kerana membawa kami sekeluarga ke Itallianis.. tak per.. Birthday dier.. nk buat cam maner... akhirnyer aku jejak juga kaki di Itallianis..



Aku yg tak birthday (lama dah birthday) pun dpt present dr bapak aku.. huhu.. bertambah koleksi toy2 di atas katil.. silap ari bulan aku pun tak nmpk sbb kena conquer ngan toy / bear yg hampir cukup sama besar dgn aku.. yg kuning tue la aku punya.. nama masih tidak ada.. yg pink tue kakak aku punya.. tunang dier bagi.. yg biru tue nnt aku kena bagi kat adik aku yg sengal tue..



Ok, esok aku kena jadi boss.. dan aku tgh hyper.. aku just harap aku tak tertido esok.. kepenatan dan kenyang melanda tetapi hypernyer dan tidak mahu tido pun ada.. gara-gara gula yg terlebih di dlm darah aku.. owh well... need to upload pictures in FB and play some games..

No comments: